nya skor

påskhelgen har spenderats med min vän my, mycket trevlig helg måste jag säga. mycket trevlig.
blir en sväng på stan i morgon också med min vän, brudar är ni med och lunchar?



två bilder från helgen, middag och en härlig promme i hjorthagen.

tillbaka till överskriften, nya skor. jag har köpt nya skor, wooho!!

rearearea, från en tusing till 150 rikstaler. ojooj. vilken fynadre jag är, dom åker med till madeira. mamma tror dom blir för varma men lite tåbira får man väl ta för att vara snygg om fötterna. sen är det ju inte 30 grader varmt året om. troligtvis är hon bara avis, vilket jag förstår. eller så hoppas hon att dom ska lämnas hemma.. men du kan sluta hoppas, dom följer med.

nej nu ska dom smörjas in, hejhej


Kommentarer
Postat av: My

God middag, underbar promenad och fin fina skor! <3

2010-04-06 @ 11:01:46
URL: http://mydeklonia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0