matmatmat

idag har jag storhandlat för sista gången på ett bra tag, i alla fall i Sverige. känns ganska skönt, ser också ljust ut gälladne flygningen så nu hoppas jag att det håller i sig så att vi kommer iväg som det är planerat! Ska snart iväg till mormor och morfar och äta makaroner och fläsk med johanna, aldrig fel att gå över dit! Ska också titta på morfars nya inhandlade fiskar
- är dom fina?
- Ja, och trevliga!
haha jag och mormor kunde inte hålla oss för skratt. men han sa det, skratta ni men dom är trevliga. tur det då!

nej nu måste jag sticka iväg så jag inte missar maten!



HEJ!

PS. stämmer det att guif inte går på tv ikväll, någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0