måndag

det är sjukt hur bra jag trivs i ditt sällskap my, det är svårt att beskriva för det känns som det är på en unik nivå ibland. jag är glad med dig min vän! :)

my har åkt hem för några timmar sedan, hon har varit här sen i fredags och vi har återigen haft väldigt trevligt. Vi har tänkt en del på vad det innebär att flytta och jag kom på att jag kommer troligtvis inte bo i hus något mer om jag inte köper ett eget om en massa år. Trivs faktiskt otroligt bra här ute i mesta och i vårat hus överlag. Jag börjar också förstå hur mycket jag kommer sakna min mamma, våran relation har blivit så jäkla bra sen skildsmässan och om det är något jag kommer sakna är det henne.
När jag berättar att jag ska flytta är det första dom flesta frågar - vad säger mamma? jag är inte orolig för min mamma, hon är en otroligt stark kvinna så detta kommer hon klara galant.


lite inspirations bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0