madeira

Jag och my har precis setat på ballen och åt fruksot i shorts och linne, mycket fint.

Flygresan gick bra, blåste som fan vid landningen så trodde nästan vi skulle dö men vi klarade oss!
Det är molnigt idag så jag är lite bitter, vi hade tänkt gå och bada men blir nog inget. Och ikväll är det träff med jobbgänget, måste nog säga att man är lite nervös.

Värt att nämnas är också att det är grymt fint här och jag känner just nu att det kommer bli ett bra år! Sen bor jag och mysan i samma rum i två veckor vilket inte heller är så pjåkigt ;)

hej

Kommentarer
Postat av: stina <3

Anna, jag saknar dig jätte mycket hoppas du har det bra ! puss och kram din lillasyster

2010-04-29 @ 14:33:18
URL: http://stinaahlen.blogg.se/
Postat av: mamma <3

mitt hjärta är i tusen bitar, ska köpa karlssons klister i morgon på stan ;)

trevlig valborg !

saknar dig.

puss din lilla mamma (L)

2010-04-29 @ 21:25:50
URL: http://stinaahlen.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej ANNA!

Låter som om ni kommer att få ett kanonår med mycket nya erfarenheter och nya intryck :)



Ha det gott och ta hand om varandra!

Kram från mig

2010-04-30 @ 08:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0