lycklig

kan inte beskriva känslan som jag har just nu, känns nästan som när man är nykär och verkligen ingenting kan gå fel. känns som jag är kapabel till vad som helst, känns som att ingenting skulle kunna stoppa mig vad jag än antog mig, minns inte senast jag kände den här känslan som jag gör nu. Skulle jag beskriva känslan med ett ord skulle det få bli lycka. Jag är lycklig

var ute och gick med mormor idag igen, i vårsolen. jätte skönt. hittade sjukt mycket blåsippor. vackert vackert



pratade nyss med my i telefonen om våra planer, och hon sa något klokt som man hör lite då och då men kanske inte riktigt tänker så mycker på, kanske låter klyschigt men "man lever bara en gång". värt att tänka på!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0