fredag


Jag börjar med att gratulera victor för att han fyllde år igår, orkade inte skriva då för det var fullt upp som det var. Men 18 blev han, vilket inte är fy skam. grattis grattis lilleman

blir ingen utgång ikväll utan flyttar den tills i morgon för att då kan alla vara med, ida skulle göra högskoleprovet på i morgon och kände inte att hon ville vara bakis. fullt förståligt, hon har dock gjort sin bästa handbolls match bakis men är lite för feg för att chansa gällande detta prov. men det är okej ida. för ferre i kalles nya råtthål tänka jag håna dig och säga men jag är bara avis. invigning hos karl med andra ord, nybron eventuellt jag skulle vela kika in en mycket hård kille där. så att säga..
men på tal om att vi ska ut så hittade jag lite bilder från kvällen när my blev fullare än ever.. enjoy




jag bilr i alla fall glad av bilderna, vilken glädje. <3

lördag, lördag, lördag, lördag! heyheyhey


Kommentarer
Postat av: ida

scchhh, jag var inte alls bakis då anna.....

2010-04-09 @ 08:43:28
Postat av: my

sjuk kväll.. hoppas det går bättre imorgon!

2010-04-09 @ 13:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0