bitter

just nu är jag jävligt bitter, som ni säkert vet FLYTTAR jag och mysan till madde (madeira, mitt egna smeknamn. okej att härma om ni känner så) 15 kilo bagage och 5 kilo handbagage, hur lite är inte det? men hoppet är det sista som lämnar en och jag hoppades att det skulle vara mer än man tänker. delade upp mina kläder i det jag måste ha med och det som jag vill ha med om det får plats, köpte idag en ny resväska och packade ner det jag måste ha med. 20 kilo!!! hur fan är det möjligt, och då har jag inte packat ner allt, inga tränings grejer, inga lakan, påslakan eller örngott som man måste ha med. jag är bitter, mycket bitter. fan vad bitter jag är, nästan så man vill klämma ut lite krokodil tårar men icke.

nej, kom hit nu my och få mig på bättre humör!!
nu ska jag gå ner och se om jag kan solla bort någonting av det jag måste ha med, hur lätt blir det? inte så lätt. vilken nolla jag är som svarar på mina egna frågor. haha

jaja. så här ser jag i alla fall ut idag



hejhej

Kommentarer
Postat av: stina

haha rätt åt dig!

mer kläder åt mig ;D



BTW. mästerfottografen <3

2010-04-10 @ 19:40:06
URL: http://stinaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0