2010.04.30

hade nästan glömt att det var valborg idag, inget som firas här. Igår var vi ute med jobbet och hade frågesportskvälll som dom tydligen har varje torsdag, kunde inte en fråga men den får man ta. Mycket svåra frågor faktiskt, men det var väldigt trevligt att träffa en del av jobba kompisarna som man kommer spendera väldigt mycket tid med det kommande året, och dom jag pratade med verkade väldigt sköna. Känns kul.

Ikväll ska vi iväg och käka med grygt 35 personer från jobbet, en lite välkomstfest för mig och mysan men också lite hejdå till kim och robin! tror vi skulle betala 25 euro  och då fick man äta och dricka hur mycket man ville. Känns ganska okej, så vi får se vart kvällen slutar. wooho. var inte orolig mamma, vi tar hand om varandra!


frukost på balkongen

sen vaknade vi av denna syn i morse, inte helt fel!

nej nu ska jag hoppa in i duschen.
hej


Kommentarer
Postat av: mamma <3

Jag litar på er ;)

2010-05-01 @ 10:37:22
URL: http://stinaahlen.blogg.se/
Postat av: Hanna B

Ser ut som ni har det riktigt bra. Får lov att erkänna att jag är avis, skulle gärna vilja vara där med er <3

2010-05-05 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0