uppdatera oftare

ja men självklart.

hon är glad, alltid lika glad. Jag är glad idag, trots att jag snart ska åka iväg och jobba och trots att amanda troligtvis lagt ut de fulaste bilderna någonsin på mig på facebook. Men jag tar den ostskivan.
Skulle haft nattbesök i natt like old times, men hon drog sig ur.. inte okej.

utgång i morgon?
var inte så peppad, men amanda sade de magsika orden och jag vart helt plötsligt ganska peppad trots att jag inte ville erkänna det just då för tillfället.
men amanda, jag är ganska peppad på fest i alla fall. Lagfest?



hejpådig

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, jag visste att du blev peppad även fast du inte ville erkänna det.. din jävla tönt:P

2009-09-18 @ 22:15:48
URL: http://addictedtoyoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0