lönen är här

jag är glad, fick lönen igår och är väldigt nöjd. ska inte skryta med några siffror men jag är nöjd! :)

sen är jag glad för att min vän som troligvis är ganska dum i huvudet men som finally tagit sitt förnuft till fånga och gjort det hennes vänner sagt åt henne att göra i drygt ett år. Men vad är det man säger, bättre sent än aldrig! så jag är glad.

dagen består av att vi ska krossa armbåge, sen duscha, käka med på time med laget fint som snus sen ska vi kika på herrarna. ÄNNU FINT!

känner att jag byter ämne ganska mycket under detta inlägg men har ganska mycket att säga som inte hänger ihop men bryr jag mig? NEJ 
Jag vill bara uppmana alla att köpa cykel lyse, mycket bra grej.



sen sist men inte minst vill jag nog bara säga att jag ÄLSKAR simon andersen!
hejpa

Kommentarer
Postat av: Anonym

men uppdateriiing!:D

2009-10-01 @ 20:25:03
Postat av: Anonym

Jag gillar dig med anna!! :)

2009-10-19 @ 20:28:20
Postat av: Anonym

Jag gillar dig med anna!! :)

2009-10-19 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0