höst

hej mina läsare, idag har jag ätit en sund frukost och verkligen sovit ut. Sen måste man ju hålla igång också så jag gick ut och joggade en sväng, så top notch.
ööhh, haha?

nej men ärligt fan vad höstigt det börjar bli, ganska mysigt ändå. men kallt.
my och fisoris sov här i natt, dock inget madrasshav. Innan vi skulle sova diskuterade jag och my en sak, vad är ett blad? är dte samma sak som ett löv på ett träd? Kan man säga att träden har fina blad, eller är det på blommor det heter blad? Nu framstår man väl som totalt iq befriad, fast det är jag långt ifrån.

Nej nu ska jag hoppa i duschen
"hoppa inte för högt så du slår huvudet i taket bara" hehe

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0