öl smakar kladdkaka i lappland

höll nyss på att bli tokig pågrund av jordens hemskaste motvind hela vägen från stan, men nu är jag hemma. Har varit och jobbat och ser nu fram emot en mys kväll med DREAM TEAM dock efter typ 2 timmars träning men det är bara att ta den ost skivan.

påväg hem från göteborg när vi var och tittade på partille frågade stina mig och victor om vi hade hört låten öl smakar kladdkaka i lappland (http://www.youtube.com/watch?v=GT_p3yky8pI) haha. jag och victor bara garva åt henne, men hon spelade upp den och det låter faktiskt som att dom sjunger just öl smakar kladdkaka i lappland.

lägger upp en rättså stekig bild från spanien som avslut.


hej mina ägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0