23 juli

nedräkningen mot löning har tagit sin början och på måndag drar jag direkt till stockholm!!

jag har typ inte skrivit på 110 år men nu är jag på gång igen, eller?
operation pistol tog sitt andra avstamp igår och adrenaliner rusade, vi hade madrasshav och jag saknar oss tjejer.
- jag gillar inte madrasshav
- Inte jag heller!
förlåt men hahahah. Vem gillar inte madrass hav?

Vi tog några bilder innan vi utförde vårat uppdrag men dom har tyvärr inte blivit inlagda på datorn.. Istället får jag väl lägga ut en annan rolig bild.



HEEEEEEEJPÅER

P.S Föresten så åker jag till London den 7-10 september och jag skojar inte ens. Ganska fint-t-t-t!!! D.S ... hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0