om du lämnade mig nu

idag är jag på ett riktigt lars winnerbäcks humör, lyssna på lite hans låtar om kärlek och sjunga med och nästan få en lite nykärs känsla fast att det inte finns någon. Jag blir glad, kärleksfull. Har varit och hyrt film med mamma och vi ska ha en familje kväll med pizza och chips, precis vad jag behöver.

Nu tänker jag på smid.. Vi sågs några stycken igår och det kändes nästan precis som att vi skulle ses på måndag igen med engelska lektionen jag aldrig hade och sen bara sitta och bara vara i skolan. Det är faktiskt lite sorgligt, det är nog inte som inte gick med oss dessa tre år som förstår vad jag menar.

ATT SYNAS BABY DET ÄR ATT VA ÄLSKAD!



IDROTTSELIT TAR INGEN SKIT, HAT GRUNDAS PÅ AVUNDSJUKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0