arbetsförmedlingen här kommer jag

jobbade min sista dag igår och ska till arbetsförmedlingen på måndag, känns ganska b fakiskt.
- har du haft kille?
- ja..
- som knullade dig?

eehhh va?

sitter hos kalle och väntar på att vi ska åka ner till sporthallen och dra till göteborg, spela lite el cupo! Ska faktiskt bli kul. Ska bara vänta på amanda, hon skulle endast raka bena.. I EN KVART? vem fan rakar bena i en kvart, ingen har så mycket ben att raka att det tar femton minuter. haha.

Vi var ute igår, roligt faktiskt även fast att jag och karl var nyktra. Tror Lina drack upp det vi inte drack under denna kväll. HAHAH. "hej i garderoben, jag ska hämta ut jackan jag har på mig för ett kvitto jag fick när jag handlade i baren".  Ledsen men det var hur kul som helst.


hej mange

300kr taxi till mariefred
100kr taxi från tunavallen typ till klosterkyrka.
OKEJ

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är bara så att mange gillar oss mer.. Vänj er ;)

2009-08-14 @ 10:50:35
Postat av: Petra ek

hahahhaha... mange oh mange

2009-08-16 @ 21:37:47
Postat av: lina

haha Ida? Oss? Nej det var nog bara för att vi hade Emma, haha! beundrad i tre år ju! Och Anna jag tar den..haha

2009-09-08 @ 00:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0