when your sparkle evades your soul

Det finns en baktanke med allt, frågan är bara vad din var?
Fast, jag kunde inte bry mig mindre.

vi har det sista lovet nu, det sista lovet för alltid. Påsklov.
Känns riktigt bra, väntar bara på stressen om att man inte får komma tillbaka efter sommaren, utan då är man vuxen. Men varför gå och vänta på och bli stressad? skit samma. jag lever istället, låter som en mycket bättre idé.

Vi har nu också bevis på att my är den största bitchen i "bitch-gänget". haha tillåt mig små le

"en kvinna behöver mannen lika mycket som en fisk behöver en cykel"
står det på en magnet som morsan satt på kylskåpet, ensam stark eller? IDA? hah
-----



I will turn, I will turn your tide
Do all that I can to heal you inside
I will be the angel on your shoulder
My name is Geraldine, I'm your social worker

Kommentarer
Postat av: Ida

Ensam är stark men inte starkast annapanna =) <3

2009-04-05 @ 21:45:18
URL: http://md.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0