valborg

valborg, vad fan 'r det_
och vad fan 'r det h'r, tangentbordet 'r cp och jag 'r rastl;s, hungrig och irriterad.
Allt k'nns s[ ruttet, har nyss rensat garderoben och nu k'nnes det som jag inte har n[gra kl'der kvar alls.
Jag vill bara s'ttta mig i amandas bil, [ka till mariefred och bara ;sa i mig s[ mycket chips som jag bara kan.

Vad 'r det som h'nder med allting, m[ste allt hela tiden vara s[ komplicerat_ Ge mig lite k'rlek och jag vore n;jd, i mitt arsel att jag 'r otacksam.

Och ingen guif match blir det p[ s;ndag heller, 360 kroner och d[ f[r man st[. hoppas verkligen att matchen g[r p[ tv.

GE MIG LITE MAT OCH JAG VORE LYCKLIGARE, hur kul 'r det och 'ta sj'lv.
nej jag ska sluta gn'lla, ha en trevlig valborg.

hej

Kommentarer
Postat av: Lilly

Vill du få fler besökare? Du kan tjäna stora pengar på det! Detta hjälper dig mycket, klicka på länken och se mer. http://www.viraltrafik.se/?boysaygo

2009-05-20 @ 02:18:57
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0