tredjedag påsk?

vaknade i morse och kände mig inte så utvilad som jag hade önskat så jag tänkte: jaha, får väl vila upp mig en dag till.. och det är precis vad jag gjorde. tyvärr råkade jag dra med mig my i min lathet så hon blev också hemma.
sitter för tillfället och skriver på mitt tal som jag ska ha i morgon, känns inte som att det blir någon riktig höjdare.

skickar lite sms med emelie, hon och ek har tydligen hittat en perfekt kille till mig. 24 bast, mörkhårig, ganska lång och rolig. låter ju helt okej
haha tröga är ni.

---


studentklänningen på men också studentplakatet.
vissa säger att det är föräldrarna som ska välja ut bild och sen att det ska bli en överraskning men jag och mamma satt tillsammans och tittade ut en bra bild.

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan anna du kommer ju ha snyggast studentplakat och studentklänning ju!!! fan vad söt:D

2009-04-14 @ 20:29:00
Postat av: lina

haha jag glömde skriva namn men men:P det är i alla fall jag som tycker att du kommer ha snyggaste klänningen och studentplakatet;)

2009-04-14 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0