söndag

en söndag som inte känns lika tung som alla andra, brukar känna mig stressad för att det är skola i morgon och oftast har man inte pluggat och gjort arbetet som ska in i morgon. Inte nog med det, ibland är man illamående för att det vart en tung kväll dagen innan, eller att det hänt något så spännande så man inte kan sluta tänka på det. Men inte idag, nog för att jag är stressad för att jag inte gjort ett skit på lovet men vafan solen skiner och jag ska snart iväg och kolla på fotboll. Sen är man ju dessutom ledig i morgon så stressen får vi spara tills dess.

Träffade emelie igår, skulle gjort stan osäker med de andra men allt blir inte riktigt som man tänkt sig. Vi tog ett bad och slocknade skönt till en film, kändes bra. <3

lyssnar på lars winnerbäck-om du lämnade mig nu.
Mamma och jag satt och diskuterade studenten nyss ute på altanen och jag längtar så mycket. Men samtidigt så känns det tufft att börja jobba igen och att vi inte bara kan glida tillbaka till skolan efter sommarlovet, komma på måndagarna och det första vi gör är att ta ett grupprum och snacka om allt som hänt i helgen, och när vi är i skolan och är så trötta så vi skrattar åt allt och alla. Jag kommer sakna att bara vara vi, att ses nästan varje dag, att vi ses så ofta så vi nästan blir irriterade på varandra, eller när men kan slå ihjäl polaren bredvid för att man håller på och svälter ihjäl, eller när vi bara snackar om alla speciellt om alla killarna. ååh nu vill jag inte ta studenten, tänk om vi skulle gå ett år till.

haha kom och tänka på manges tjaj om hans hundring! han ska inte ha ett pissöre.

nej det här duger inte, ska iväg och titta på stina i kassen.
"stina i buren, rena rama muren"


Kommentarer
Postat av: stina

ja jag vet att jag är bäst fast inte på den matchen XD <333

2009-04-17 @ 17:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0