muffinsbak

jag är inte ens dålig på att baka, har bakat cirkus 60 choklad muffins tills kroatienfesten på lördag.

vad händer i morgon då? madrasshav hos fia kanske? aldrig fel måsta jag säga. invalidomy även kallad tattarmy kommer kanske också. chips och dipp och smidgirls, kan nog inte bli så mycket bättre helt ärligt!



med tanke på att vi är borta från skolan på fredag så blir det inge bus fredag tyvärr, vi gav oss på ett försök idag i stället men lyckades väl inget vidare när kerstin kikade ner i papperskorgen. haha! rättså kul


begravning på onsdag.
mamma: stina ska du med på begravningen?
stina: jaaa!
mamma: men du vet ju att det inte är speciellt roligt på begravningar.
stina: nej jag vet, men man får ju fika efteråt :)

hungrig tjej? hahahah

Kommentarer
Postat av: louise

man kan ju inte göra annat än tycka om stina alltså

2008-11-19 @ 19:54:55
URL: http://llpl.blogg.se/
Postat av: sissela

hahahha stina<3

2008-11-20 @ 17:15:04
URL: http://sisselae.blogg.se/
Postat av: my

jag kallas inte tattarmy, muppfan! bara av pundarviktor!!

2008-11-23 @ 23:35:37
Postat av: Kristina Åhlén

faan vad skämmig du är!! Alla kan ju se det här vem som helst!

2009-04-10 @ 09:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0