nyår tomorrow!

nej och jag skojar inte ens! nyår i morgon och jag är riktigt peppad nu.
vi ska till ek schtek i morgon vid 3
HANNA PETRA MY LINA EMMA FIA IDA AMANDA&JAG. kan det bli bättre? NEJ
sen är det käk och brännvin för hela slanten sen vidare ner till RAW. ujujuj.

kanske något av det bästa är att jag och mamma har filmkväll ikväll för att ladda upp, ARN2 hörde jag talas om och några nävar pepparchips kanske? man tackar ja.
film kväll och film kväll kanske man inte ska kalla det, det blir väl en film sen ligger vi och drägglar i varsitt hörn av soffan. Men filmkväll för er kanske inte är detsamma som filmkväll för mig och morsan. våra är bättre och i kärlekens tecken.

hej och hå.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gott nytt år snygging, och ha så jävla kul imörrn!

2008-12-30 @ 23:29:51
URL: http://llisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0