mobilen funnen

har kännt mig obeskrivligt tom i helgen utan min mobil, hade noll koll på läget. Men den är nu funnen, låg i mitt skåp i skolan! YES.
vad gör man just nu då? hmm.. inte mycket funderar på om man ska få något smaskigt att äta till lunch. Funderar även på RIF cupen i volleyboll, vi var nog sämst men lätt snyggast förra året. Vi ska vinna i år på våran charm, snacks eller hur var det? ;)
jag t ycker också att vi ska lägga upp feting fredgsbuset nu sista veckan!
värt att nämna är att det är tacos på dannes i morgon och det är faktiskt ALDRIG fel.

jag jobbade i helgen som jag tidigare nämnde, jag gillar tankterna och farbröderna som fan.
tork i stjärten på er <3


Kommentarer
Postat av: friend of you

kahba

2008-12-23 @ 14:23:56
Postat av: Mischka

Hej!



Hej, jag har kollat in din blogg lite då å då. Jag tänkte att vi kunde prenumerera på varandras blogg, då får vi båda en ny prenumerant å tjänar alltså båda två på det:) Ha det fint!



http://miischka.blogg.se

2009-01-22 @ 14:52:44
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0