lucia.

var nominierad till lucia i skolan, trots att jag röstade på mig själv räckte det inte till. smällar man få ta ibland.
men spännande var det in i det sista när man fick veta halv 8 kvällen innan att jag INTE blev.

- morsan fick precis ett sms och jag blev inte lucia.
- vad blev det för jävla fitta då?

nejmen oj, grov i mun.

på tal om sms så har jag förlagt min mobil, ligger förhoppningsvis inne på smid i skolan. om jag inte tappade den på väg mot bilen när taiwanleffe kasta snöbollar på oss.. hmm!
Igår gängade jag med karlsson och fia, gled till guss sen vidare till fille. så jävla sköna, längtar som aldrig förr till el sälo.

idag jobbar man då, favoritvåningen värt att tillägga. 12-21.15
jobb i morgon också, ej favoritvåning. 08-15

pengar rullar in som dom ska, det går bra nu?

nej nu ska jag baka pepparkakor med pontus och anton som sovit här. mors!


Du och jag för att nån var full
Du och jag för våran skull
Du och jag för stämningen,
för den mjuka bedårande skymningen,
för isen som äntligen spruckit loss,
och du och jag för oss

gillar't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0