lördag

natten spenderades hos&med dalibor, men han stack på träning/match för snart en timme sen.
kunde inte somna om efter att han stack, så har duschat och sitter nu och lyssnar lite på musik och hoppas på att höra någon i familjen bajric vakna och för hoppningsvis börja lite med frullen så jag kan kila upp och äta lite. :) för att sedan sticka och sola sen vidare till sporthallen och glo på göksten sen också JSM!
Senare ikväll blir det nog lite chill i mariefred, yeye!

i morgon ska vi träna ett pass med laget sen får jag se, =)

nej nu ska bädda och så sen ska jag gå upp och visa att jag vaknat och vara lite social.
kram ^-)

Kommentarer
Postat av: sandraaaaaaaaaaaa

ni är så gulliga! ;)

2007-09-17 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0