happy

för jag är lycklig för jag är lycklig :D
dalibor och jag har säkert sovit tsm i snart en månad varje dag! 
folk undrar, tröttnar ni inte, blir ni inte isams? NEEEEEEEJ! :D skulle aldrig tröttna.

igår lurade pappa och dalibor mig så mkt att jag nästan fick ont i magen, fyfan :( 
skulle berätta men pallar inte skriva ner (a)
iaf så bakade vi också negerbollar, asss gott har några kvar som vi ska äta upp nu efter dalibors träning eftersom vi återigen ska sova tsm :D

------
en sak till, till listan älskling. :) mahmah, you know what I mean. <3


image47

hahahh vi gjorde också en liten chevapchichi :D oj då, kolla klockan 21.21  

Kommentarer
Postat av: mamma

klart goda

2007-09-19 @ 17:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0