lever i ett ständigt mörker

seriöst det är mörkt när man går till skolan och sen när man ska åka hem runt 3-4 så är det mörkt igen.
visst är det mysigt men det gör ju inget om man få se lite ljus ibland. :P

sitter i skolan fast att jag inte börjar förens klockan 09.20 det är tungt. menmen, inte mycket att göra. tänkte passa på att plugga lite tyska med tanke på att jag har tyska prov senare idag.

HELGEN + IDAG:
fredag: skola, hem packa och käka träna från fem till sju sen träffa evelina och sissela :) kanske efter det åka hem och sova hos dalibor? ingen bestämmt men det blir nog så.
lördag: tåg runt 9 till stockholm med dalibor men tågresan spenderas även med amanda och gurra murra. stockholm och handlar julklappar och lite kläder käkar gott och har det trevligt. åker hem runt halv fem eftersom att dalibor jobbar klockan 6. Jag däremot ska träffa smid (fraggel) tjejerna och med dom så är det party som gäller :) KULKUL!
söndag: inget bestämmt men blir nog film och kebab om jag får välja.


d.bajric <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0