zdravo

-zdravo! kako si?
-dobro, kako si ti?

jag är ändå inte så dålig, jag lär mig! :).

dagen började great, vaknade upp med en råå snygg grabb på 18 år :O surru.
cyklade i det sköna morgon vädret med whitey, var på ASK en och en halv timme, till skolan gjorde
datorkunskaps prov i word, kunde nästan allt. tummen upp på det! :D
lunch, tung svenska lektion, tyska prov typ sen på matten vart det mest prat om det gamla vanliga ;)
regnade som tusan efter skolan, hem till karlsson och åt, ner på stan träffade babygirl fixade lite drog och
hämtade moggeboy, hem åt igen :o (a) satte på en film och glömde helt bort tiden, tittade på klockan och 6 minuter kvar tills att träningen skulle börja :| KUKHUVE!
förlåt amanda <3
så vi kollade klart på filmen, sen cyklade emelie med mig, fett gullig, från söder till mesta. i regnet, <3
------

dalibor bajric, du är kärlek. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0