valborg/dagen efter

vaborg
dålig planering av kläder så drog ner på stan för att handla, hittade bikini och sånnt som man inte behövde inför kvällen. skit! så den gröna klänningen gled på..
hem till eken och fixa sig och krubba tacos, sen bussade vi mot karlsson och var där ett tag drog sedan vidare och till slut hamnade vi i lundby på lokalfest. kulkul :) nytt folk, mina tjejer och dalibor svårt att bli så mycket bättre! 
slut på partyt vid ett så jag och eken promenerade mot tunavallen för att träffa dalle sen hem. jag och babyboy till mig och petra till sig.
 
dagen efter
sov lite illa under natten, vaknade till lite då och då. fast helt klart ingenting att klaga över :) någon hade träning tidigt på morgonen så det var bara att stiga upp vid 8-9 åt frukost. karlsson ringde och sa att vi skulle dra en kebeb på stan, så det var bara att pallra sig ner. synd bara att alla inte var lika pigga och att någon var tvungen att stanna hemma. (a) :/. men som vi hoppades skulle kunna piggna till och komma och glo film med oss. 
Men inte det, och film vart det inte. prat och glass.
åkte hem med tomas nya bil och direkt när jag kom hem ringde det, bratwurst. så jag ringde emelie igen och vi drog till oliver och såg på film, orkade ej åka hem så sov kvar hos keyzi!  <3

puss (Y)


ANNA ÅHLÈN <3 DALIBOR BAJRIC  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0