TUNISIEN?

vi skulle ha åkt till tunisien i natt, klockan tre från e-town och klockan sex från arlanda!
men nej, dom ringer och berättar att dom fortfarande strejkar på SAS.
KUL! annars hade jag setat på en buss mot hotellet nu! nej men då strejkar dom.
nu är det inte äns säkert att vi hamnar i Tunisien? :S,  fast dom har lovat att vi ska komma iväg i dag men intevilken tid och vart! surt.
hoppas dom ringer snart så vi kan draaa! :)

irriterande!

emelie ligger och snarkar i sängen, jag petar på henne och säger att jag är hungrig
så får man det här svaret:
- håll käften! SER DET UT SOM JAG BRYR MIG? :S

sen somnade hon om, trevlig! hahaha
som tur var kom sussie upp och fråga om jag ville komma ner och äta. :)

käkade lite frulle, spelar harpan väntar på att emelie ska sluta snarka/andas tungare än tungast! <3

Kommentarer
Postat av: babygirl

jag är verkligen ledsen för det svaret du fick (a) haha. <333

2007-06-14 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0