tretton/sex

nu är det säkert en mängd personer som sitter hemma och funderar på varför jag har tretton/sex som överskrift
och det är för att det är tretton dagar kvar tills jag och emelie åker till tunisien en vecka, något som jag sett fram emot flera månader och nu är det mindre än två veckor kvar till jag åker :D GREAT.
sen sex för att det är sex dagar kvar tills det är två måndager med dalibor, shit tiden bara rinner iväg :O <3

mycket inbokat på sista tiden känns det som, menmen. det ska nog lösa sig :D

för tillfället sitter jag hemma och väntar på att dalle ska ringa, om det inte vart så illa att jasna hann somna innan han kom hem och inte hann berätta att jag ringt :O ska nog ringa och extra kolla. :)

puss, kram och smek på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0