skolan

dalibor sov hos mig inatt! fan vad jag älskar att vakna upp med dig baby, <3
skoldagen började med matte nationellaprov (Y) YES. :S ehm. ^o) 2 timmar.
nej men sen glömde man ju passfoto papprena hemma så vart tvungen att åka hem, men tur som man har så får man sällis. :) härligt!

sitter nu i skolan och har samhällskunskap, sämst ever. vem fan bryr sig om Hugo Cháves liksom? 50 minuter kvar också, Hehehehej. mmh, sen iväg och ta PASSFOTO! för snart åker vi, yey. mindre än tre veckor! fan vad härligt. men det finns många som jag kommer sakna GRYMT! men jag kommer ju tillbaka, svartare än någonsin. perfa till skolavslutningen! :D yey.

puss kram och smek på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0