lördag morgon

kan fan inte sova, är inte trött för 5 öre!  fattar inte, och ändå la sig jag och emelie typ vid 2 :S - strange.
gårdagen så var det jag emelie och morsan. <3
och passfoto tog ja :O hahahah, man fick se hur man blev. SHIT.
skulle le och se lite glad ut, nej men man skulle ha så jävla neutralt ansikte så jag ser as tjurig ut, sen trodde jag ju att kameran satt högre upp än vad den gjorde så det ser ut som jag är små skel! (Y)
menmen, passet är iaf fixat, för snart drar vi iväg kejan! :D:D yey 15 dagar, det är fan ingenting.
kommer ihåg när vi räknade förut och det var 83, och vi sa att det inte var så mycket. tänk nu, fan vad fort det har gått!

HANDEN PÅ HJÄRTAT EMELIE, DU ÄR DET BÄSTA JAG HAR, INGEN KOMMER NÅGONSIN TA DIN PLATS!

då är då, nu är nu.
det som var förr spelar ingen roll
var bara ärlig <3

okej och vad händer idag? jo, för jag och emelie ska ner på stan handla det vi hittade igår och även ett paket till karlsson, eftersom hon fyllde år i måndags och vi tjejer ska dit och käka ikväll :) myspys.
INGET festande på hela helgen, känns bra faktiskt är inte ett dugg sugen! att vara med mina girls känns tusen ggr bättre, :D
----------
om ni bara visste hur mycket jag saknar EVELINA LYKTBERG & SISSELA ENNING, skrämande.

en av de bästa känslorna som finns, det är den när man kär. ruskigt skönt, svårt att vara deppig alltid glad och uppåt. babyboy tack för att du alltid får mig på så bra humör. du fantastisk, dalibor bajric. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0