torsdag

idag var dagen då det skulle vara påsklunch, så jävla överksttat!
köpta köttbullar med vita klumpar, missbildade korvar, rosa oskalade ägg och potatis med ett gult skinnlager över?
VAFAN säger jag bara, är det bara för att alla i WTO luktar bröd? :S

kom nyss ut från svenskan, har haft bokprov. sämst, cuwljövvl!  ÖHM
-----
grymt sköntväder har det vart sista dagarna, mycket underbart.
så glad som man är när det är vår är ju obeskrivligt, fjärilar i stomachen som fan! :D


sen har jag funderat mycket över att jag är grymt nöjd över att jag valde SMID, läskigt sköna människor.
händer så jävla mycket roligt!
jag är fan säker på att det kommer bli tre as roliga år.

- you go girl

joel - kristina har du klippt dig?
ateek - ja, hehe
joel - ... snyggt

när vi låste upp på toan när bajsalM satt där, när bobbo körde sin touchdown, när rasmus tog av sig tröjan och vi tog den och vi ropade dit patrik och allt annat små kul som händer hela tiden. :D

hahahah kul är dte iaf! x)

Kommentarer
Postat av: peetrur

rätt så kul jaaa =)

2007-03-29 @ 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0