sjuk

mycket som har hänt på sista tiden, länge sen man skrev också. vart ganska upptagen. :)
igår vad jag i romme med smid, det var riktigt jävla kul! ska skriva mer om det sen, jag orkar inte nu
är trött ont i halsen och febrig :/
måste ringa och sjukanmäla mig och sen ringa och kolla när jag har matteprovet så man kan åka
och göra det också.  :/ PALLA!

DALIBOR BAJRIC! <3

uppdaterar later.

såå och nu är det senare,

ska till skolan till 3 och göra matte prov, sen är det hem glo på film  och sova. :) skönt!
matte inlämningen har jag verkligen inte pallat börja med, så jag skiter i den (a)

aa jusst det, hela helgen har jag nästan spenderat i sporthallen på pojk- och flickSM! vilket GUIF vann eskil 2a och göksen kom på en 6e plats! KULKUL.

skriver ett helt nytt inlägg om romme resan, hejpå er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0