inte alltid som man tror

fredags kvällen spenderade jag tillsammans med dalibor,
käka kebab titta på film och tog det väldigt lugnt! :D MYCKET MYSIGT <3
vi vaknade upp morse, tog det lugnt. för lugnt, ;O fick stressa för att hinna till sph
där jag tittade på stina, stor torsk. SHIT HAPPENS LIFE GOES ON, så att säga.

hängde i sporthallen tills drygt halv 3 med alla smidare, åkte hem och började fundera på
vad sjutton man skulle göra i dag!

emelie? hos hennes pappa
hanna? arboga, mer säger jag inte. GLHF för fan ;D hähä
amanda? gurramurra

slog en pling till favorit kusinen och självklart får jag glida med henne och stinafina ikväll! :D
PARTY I GUESS, inge dricka match i morgon. (: div3, arboga - eskil! YEAH!
-----

annaaelisabeth.bilddagboken.se
ska ta massa kort i kväll, sen läggs dom ut där! :D MOHAHHA



KRAAAAAAAAAAAAAAAM PÅ ER! :D hahahah, johanna din retard x)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

HANNA VAR VARTDÅ NÅGONSTANS I HELGEN?!?! :O:O:O

2007-03-26 @ 07:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0