emelie linnea kejerfors

jag vet inte vart jag ska börja. finns så mycket att säga om dig älskling!

du är den bästa jag vet
du är den som gör mig gladast
du är värld allt guld i världen
du är vackrasr av alla
-----

men emelie det finns ingen som du, du är så jävla fucking unik. För att bli lika lycklig som jag behövs en emelie, helt klart! annars är det tamefan omöjligt
Känslan att få vara med dig är obeskrivbar, helt grym! lyckokänsla till 1000 <3
Det finns ingenting som jag inte kan göra med dig, kan vara så jävla hårt mig själv med dig. 110%
minnena med dig är oslagbara, och mer kommer det bli. tunisien '07 SKOJAR INTE! :D och i sommar, shit!

image15image18image20image21image22image17image23image24

kommer du ihåg? :
- våran vecka i sommras
- när vi låg och tittade på stjärnorna
- björsund
- allt vi gjort med vi7
- alla tusentals ggr jag sovit hos dig
- cyklandet i spöregnet
- "lanet"
- alla mysiga bad
- nakenbaden i sommras
- alla partyn, bra (nyår) som dåliga (ikonens (a))
- alla gånger vi sjungt karaoke och jag alltid förlorat
- veckan när din mor var borta, du&jag
- när vi rymde från mig
- julafton
- lars winnerbäck

och jag vet att jag alltid är välkommen hem till dig, andra hemmet helt klart. ÄLSKAR DIG och din familj grymt!
att du alltid ställer upp, vad det än gäller känns underbart. DU är underbar!
att vi inte behöver göra någonting alls när vi är, fast ändå har vi så jävla kul, att jag kan ringa dig när jag vill, att du lyssnar vad det än handlar om, allt från vad jag ätit till lunch till familje problem, att när jag är med dig är dte omöjligt att inte vara glad!

image7image8

du är det bästa jag har, utan dig är jag fan ingenting! EMELIE DU ÄR KÄRLEK, <3 det finns inte en ända jävel på hela jorden som jag skulle sakna lika mycket som jag skulle sakna dig om du försvann.
 
UTAN EMELIE INGEN ANNA, jag älskar dig mer än allt och alla <3 vi för alltid. / din, dindin (:


Kommentarer
Postat av: annæmelie

fyfan vad glad jag är över att jag har dig. Tack Anna, du gör mig lycklig! <33333

2007-03-22 @ 13:14:26
URL: http://emelielinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0