andra juli

fredags var det hos saarela, polisen kom men innan hade jag trevligt for med våra cyklar mot kebab husetdär adam wilmer och dalibor satt och gottade sig, hamnade ett 3 månaders par i min säng den natten - mys.
sen helt spontant ringer emelie och frågar om jag inte kan komma till
irstalisa, jo men klart. tar tåger och sen är det lite party hos lisa med irstaborna, jag och keyzi :)

partille cup i helgen? fan vad jag vill det, vart lite krångel nu men hoppas på att allt löser sig.
finns fanemej ingen roligare cup! hoppas som fan att vi kommer iväg! :)

trodde att detta skulle bli min sista veckan, men kom sen på att alla andra JK:are (a) skulle jobba så då tänkte jag att jag lika bra kunde langa in lite mer lax, :) mahmah.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0