regn

gårdagen:
jag vaknade upp ensam för första gången på jag vet inte hur länge, kändes jäkligt tomt!
inte en kotte som jag kunde väcka! mohaha. ensamt som sagt
dagen innan hade jag och evelina diskuterat att ses så det gjorde vi också även fast hon bokat med
drygt fem till, det där löste hon fint. :)
cyklade till tuna park i det ruggigt kväva augusti vädret. köpte hårspray och man kan säga att jag fick ett par skor av evelina om jag bjöd henne på max,
trodde hon skulle be mig handla allt ätbart där inne, jag frågade vad hon ville och hon säger
- en maxbox.
inte fan tänker jag tvinga på henne ngt mera, bra tänkte jag och tog ett feting mål med dipp och allt :D höhö

cyklade hem till evelina och glodde på: underbara älskade. ruskigt mysig film, trodde inte att den skulle vara så bra eftersom att puckot sissela sa att den var jobbig för att det var ngn berättare som berättade hela filmen, men skaftet själv hade nog satt på blindskitet isf svenska. hahha, din tomte!

sandra slog en pling och fråga om vi ville komma till therese och sova över,

gjorde en besviken men åkte <3
fick åka med farsan till stan där jag skulle träffa hanna och karlsson som hade vart på godisland, vandrade ett tag och hamnade hos hanna där vi sjung karaoke! kul som alltid med min falska röst som gjorde de andra tondöva. hahhaa! 

sedan tog jag och karlsson cyklarna och trampade mot skogstorp där vi möttes efter mycket om och men av lisa sandra och therese, väl hos therese så var det badtajm. kallt i början men väl i var det inget att klaga på efter sen skön dusch så åt vi äppelpaj valde sedan en film av familjen hanisch tusen filmer, gjorde ett bra val: dude, where's my car. hahha, kul film.
sov sen, vaknade frulle och såg slutet av filmen som vi somnade till igår.

cyklade hem i busvädret och väl framme var det som att vi badat i en fontän på hemvägen eller mer troligt en bäck med tankte på vägen hem (a) hahah.


image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0