lunarstorm

den enda anledningen till att jag har kvar min lunarstorm är för alla bloggar jag skrivit i den,
härligt på ett sätt att gå in och läsa :) 

--------

något fattas och jag vet vad. <3
Tors 29 jun 2006 23:06
Övrigt, 19 läsare totalt
tack för en underbar kväll tjejor, har varit jätte trevligt :)
så jävla härligt att vi träffades igen.
ALLTID VI! så jävla bäst tsm. urs vad jag tkr om er <3




även fast att jag verkliggen kännt att jag har allt,
så har det samtidigt kännts som att det är ngt som fattas
och nu när jag hör er prata så kommer jag på det.
fan jag vill så gärna. <3

jag saknar ngt som jag aldrig upplevt. kan man göra det?



--------
det jag inte tidigare hade upplevt och saknade var äkta kärlek,
kärleken som jag får av min baby! allt känns så perfekt nu, nu har jag verkligen allt som jag behöver.

kärleken som man kan få av 1000  kompisar,
kan aldrig bli samma kärlek som man kan få av en kille.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha samma här ;P

2007-08-04 @ 17:37:46
Postat av: sandra

haha samma här ;P

2007-08-04 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0