helg

slutade skolan klockan 2 och träning klockan 5, men my skulle inte hem till mariefred innan träning så jag tyckte synd om henne att hos skulle få vara själv i tre timmar och trevlig som man är så:

- my förfan, häng på hem till mig innan träningen så käkar vi lite och så ;) kul liksom.
- nej jag vill nog sitta kvar och läsa bok i skolan

ja, så my ville hellre sitta kvar i skolan och läsa en jävla bok ist för att hänga med hem till mig, så rolig är jag :( ...

hahaha, fyfan my!

men jag åkte hem SJÄLV och  ringde evelina och hade en tok bra ide om att hon jag och sissela skulle moffa och glo på film och sova över hos mig, men sen så hade evelina tagit en tripp ner till uddevalla! så det vart bara jag och sissela, vi drog efter min träning till american pizza och krubba, gott som fan! :D
sen hem till mig och snackade skit, tänkte på evelina, kollade på film och moffade chirre! mys.



allt blir inte som man alltid tänkt sig, men vad som än händer står jag på din sida. jag älskar dig evelina <3

Kommentarer
Postat av: myyyyyy

muahahahaha! nästa inbjudan tackar jag gärna ja till, om det kommer en till ;) <3<3

2007-08-28 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0