godmorgon

sitter här och funderar på att det bara är få se fyra dagar kvar tills skolan börjar,
lovet blev som alla andra lov brukar bli, planererar massa innan men inget sker, vanliga fall
brukar det bli att man mest ligger på b-ökna "stranden" och solar men med tanken på att det inte vart någon sol på nästan hela sommaren så kan man ju fråga sig själv vad fan man har gjort i sommar?
jaa.. och jag kommer fram till att jag vart på åhus, det var kul! sen jobbat fyra veckor, sen vettefan!

men nu längtar jag tamefan till skolan igen, alla sköna människor som man sa skulle träffa hela lovet men inte såg till en enda gång :/ men nu drar det snart igång, PEPP! :D

ska lägga ut smid-bilder på bilddagboken nu, kram!

fikushåla, kom på att bdb håller på att "bygga om bakom kulisserna" . jahaa-ja!


Kommentarer
Postat av: fia

haha, fan vilka sköna bilder! jag saknar er!

2007-08-16 @ 13:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0