yey

& nu har nästan en till helg gått, har inte gjort speciellt mkt.
det har vart två nästan tre hel dagar med dalibor, härligt! :)
någonting som inte har vart lika härligt är att jag inte träffat emelie på hela fucking helgen,
hon har vart i kvickstund med rebecca. och inte är hon hemma än heller :O shitan. tomtsomtusan <3

ska iväg och glo på fotboll vid 6 också, citys a-lag tror jag att det var. :) hähä.
det bästa med att helgerna går så fort är att det snabbare blir skola och man närmar sig mer och mer den 27/5, har nog aldrig längtat så mkt. ska bli så läskigt roligt, :D du och jag babygirl.
----------
EMELIE LINNÈA KEJERFORS, - du är guld.

image28sommaren -06 och våran vecka. BÄST! finns inget bättre än att pussas med dig älskling, serri. <3 kommer ihåg allihopa som om det vore igår! :) utan dig emelie vore jag helt ärligt inte ett skit, en dag utan dig känns helt fucking tom. ALLT är så mycket lättare med dig, jag kan vara mig själv med dig till 1000, allt som jag kan göra för mig själv som andra tjejer skämms över och bara gör i smyg, (inga exempel (a)) kan jag göra med dig, (Y) att vi inte träffades i turkiet förra sommaren är en skam! men att vi kommer träffas en hel vecka i tunisien den här sommaren är underbart. :D för vet du hur mycker jag längtar? omöjligt att förklara. finns så mkt bra med dig kejjan, du gör mig alltid på så bra humör, vi har samma humor (as skön), din familj är underbar. - du är underbar, vill alltid mitt bästa innerst inne och det vet jag, du är inte torr för 5öre, på hittig som tusan finns alltid därför ngt att göra med dig, ärligt skulle kunna rabbla i evigheter :) du är bäst. på tal om 5öre som jag skrev där över så längtar jag tills vi samlat ihop typ en miljon 50öringar och ska ut och storhandla och tills när vi ska tatuera oss, och utomlandsresan nästa år med tjejerna! :D emelie vet du hur glad jag är att jag har dig, det är läskigt. <3 för mig är du som mat, det är fan omöjligt att leva utan dig - yey. jag tycker grymt synd om alla som inte har en emelie som mig, fattar inte riktigt hur ni klarar av att ta er upp ur sängen varje dag. som te.x jag har inte träffat emelie på hela helgen :O låter hemskt men känns som jag saknar henne mer än min döda farfar, fyfan. han som jag inte träffat på flera månader. Även fast att vi igentligen inte borde ha någonting att prata om när vi är med tanke på att vi pratar i telefonen varje kväll i en timme nästan så har vi det, intressanta saker och ointressanta. Vi har också ungefär samma tanke sätt när vi pratar, så vi vet oftast ungefär hur den andra ska avsluta sin mening, nästam lite läskigt! och samma musiksmak, killsmak, klädsmak, matsmak, njutsmak (baden emelie) sen tycker vi ungefär samma också, om folk och vad dom säger. den största skillnaden är igentligene utseendet, annars så! :)
kort sagt så är du och jag väldigt lika, hehe. kanske därför jag tycker om dig så grymt mycket babygirl. <3 annæmelie det är så det ska vara, finns ingen som du älskling du är unik och det bästa jag vet, jag älskar dig mer än allt. <3
--------

Vad är kärlek? - Två själar och en kropp.
Vad är vänskap?- Två kroppar och en själ.


ATT HATA NÅGON LÅTER HÅRT, MEN JAG HATAR DIG OCH ALLT DU GJORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0