snö?

ursekta men vafan kommer det snö för? :S:S:S:S:S:S FAN VAD SURT! och arg blir jag också, surr.

dalle sov hos mig lördag - söndag, myspys as always. åkte hem innan släkten kom för att fira victor som fyllde "pipp-myndig" , fick knullgummi att sätta på pinnen av morbror ngt som nu kan komma till användning, goodluck lille man! ;D raggar-partik stanna och vi spelade fot/hand-boll med den lilla i min familj, fryskallt!
grillade för fösta gången iår, najs! (:
ringde sedan den andra kusinen, åkte till henne och vi for ner på stan. kom på att vi inte hade ngn stans att ta vägen och åkte till rickdick, chillbert där käka lite korv sen stack johanna johanna och kati vidare och kejjbert kikade förbi vi låg och softa i ricks säng ett tag, fick ingen sno(o)k av clarence så vi far min kom och hämtade oss, taxi-mesta körde ena flickan till djurgårsvägen och den andra fick följa med han hem :| den hon vart jag, "pilla" naveln och gick och la sig,
vaknade upp, fick ångest och kom på att det skulle bli en plugg dag. (KLOCKAN ÄR 12.34 känner mig älskad) emelie ringde, kunde jag säga nej? :S NEJ. men vi skulle plugga kom vi överens om (a)
kom nu emelie kejerfors, HAR TRÅKBERT. nöter miss fatty som fan, HÄHÄ! ey miss fattty fatty (8)

och nu när jag sitter i min ensamhet och funderar igentligen ngt jag tänkt på ganska mkt. jag saknar EVELINA och SISSELA massor, har inte träffat er på hela jävla lovet :( shittanbrittan, ska nog ringa er ikväll :D <3

SVART-IS, trust.

puss på er retards som setat och läst igenom min meningslösa blogg åter igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0