kort sumering

onsdag: skola, tränade sent hem till emelie och sov
torsdag: skola, hem till emelie käka god mat, promenad med emelie till rick sen vidare och träffa dalibor sen hem till babygirl och sov
fredag: skola, hem, träning, dalibor
lördag: katrineholms cupen, hem, film/sov med karlsson
söndag: katrineholms cupen, inventering på hemköp, datan

hähä, vann KAIK cup. dte är ju stort liksom 8-)

måndag (i morgon):
går väll upp runt 05.55 åker vid 06.15 mot västerås lägger lite golv med farsan till 15.15 bilar hemåt käkar glider ner till sporthallen och glor på tjejerna, ett måste när karlsson ska spela ute! ;D hehe.



bra & anus med lov!

bra:
ingen skola
jag tror jag ska pierca mig
tränings uppehåll
emelie fyller
party som fan

anus:
amanda ska bort några dagar
emelie är borta halva
dalibor är borta halva
jag ska jobba halva
tränings uppehåll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0