fyra veckor

halv dag i dag i skolan - tummen upp, synd bara att man måste sitta kvar och skriva.
När det finns så mkt annat att göra :/ tänkte sätta på lite musik, lite nytt jag laggt in på min iPod, men fan den har jag tydligen glömt hos emelie :O sadis.

ONSDAG! :D så ska jag ha engelska redovisning, nervig som tusan. HATAR ENGELSKA, sen efter skolan så är det powergym som gäller, och kvällen/natten spenderas hos dalibor. :) <3

TORSDAG! :D ska jag leka med evelina, råååå länge sen. :D ska bli as rolig, får se vad vi hittar på allt! :D:D:D:D<3

FREDAG! :D kungsör som fan, storparty. sover kvar gör man också! :D UNDERBART, ska bli grymt roligt. Jag och emelie får åka med hennes fader och de tre andra retardsen kommer förhoppningsvis efteråt. :D
på fredag är det också den 20:e - en månad då babyboy. och idag den 17:e är det fyra veckor. YEY!!! :D igår var dte också specielt, du vet vad den 16:e :D yey, många datum nu. <3

framöver verkar det ändå vara ganska chill i skolan, nästa torsdag åker (bussar) vi till göteborg med handbollen blir kvar tills lördag :) najs, sen måndagen är det valborg! :D och lediga även tisdag, underbart!

det jag längtar mest till nu är den 27/5, för då åker jag och favoriten till TUNISIEN!!!!!! en hel fucking vecka. kommer att bli UNDERBART! :D

kRAAAAM pÅÅÅÅ ER RETARds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0