emelie 17

jobbade måndag, tisdag och onsdag skulle jobbar torsdag men hade ingen lust. hade mkt att fixa tills på fredagen, köpa presenter till den blivande 17 åringen sen kläder till kvällen och piercingen skulle utföras sen även fixa överaskningen till emelie :D

eftersom emelie fyllde på fredagen så planerade vi tjejer att komma till henne på natten efter klockan24 eftersom hon då hade fyllt, vilket vi gjorde med tårta och paket, tyvärr kunde inte petra följa med :/
emelie vart glatt överaskad och jätte glad, jag orkade inte åka hem sen så jag stannade kvar och vaknade dagen därpå med "jag må hon leva" och choklad på sängen.
UNDERBART! :D hehehe.
sen lång promenix med moggeboy! , satt och gassa i solen och lyssna på snooK! :D
sen hem till kejjan, cyklade till mig chilla och hoppa studsmatta med lill stina ^ sen cykla vi tillbaka till emelie på vägen hemtade vi upp oak! D YEY! =)

kirrade kubb och fixade oss, sen bussade mot skogstorp riktigt najs! ;D fast utan katrlsson eftersom att hon var tvungen att henka till tyskland :/ menmen!  träffade dalibor för första gången sen han kom hem från spanien! :D underbart <3 ses i dag med. yey

PUSS PÅ ER RETARDS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0